świąteczny

Rotator

środa, 29 września 2010

"Marina" Carlos Ruiz Zafón

Nie mam dziś weny do pisania, więc może krótko: książka "Marina" Carlos Ruiz Zafón bardzo mi się spodobała :) chyba wybiorę się do mamy lub do biblioteki w celu wyszukania innych książek tego autora.


"... pieniądze nie mają znaczenia, chyba że ich brakuje."


"Zapewniłam go, że nie obchodzą mnie krążące na jego temat plotki. Było mi wszystko jedno, co robił. Chciałam tylko być częścią jego życia. Do końca. Bez niedomówień i bez tajemnic."


"Ludzka podłość - ... - jest lontem czekającym tylko na odpowiednią iskrę."


"Jeden z moich serdecznych przyjaciół powiedział mi kiedyś, że problemy są jak karaluchy - ... - Póki kryje je ciemność, wcale się nie boją, ale wystarczy poświecić, a natychmiast się spłoszą i pierzchną."

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)