świąteczny

Rotator

czwartek, 12 stycznia 2012

Luźne myśli

Nasze maleństwo jak śpi to jest najpiękniejsze, najsłodsze, najkochańsze, naj, naj na świecie :) Uwielbiam patrzeć na śpiącą Wiki, na jej minki, uśmiechy ... :) 

Prysznic nie relaksuje, nie sprawia przyjemności, jak nasłuchuje się płaczu, myśli się o dziecku: czy aby się nie obudziła, czy nie przykryła się na główkę, czy nic jej nie jest, ... Biję rekordy prędkości brania prysznica ;)

Piję rumianek :) i przypomina mi on moje własne dzieciństwo, w sumie nic konkretnego (bo dotyczy czasów, z których właściwie nic nie pamiętam oprócz tego smaku) a jednak coś przyjemnego :) Chyba w tych czasach dziecięcych, których nie pamiętam byłam bardzo szczęśliwa, było mi dobrze :) ...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)