świąteczny

Rotator

czwartek, 12 stycznia 2012

Weź się w garść!!!

Wiki ostatnio strasznie marudna jest, szczególnie w nocy. Niby nic jej nie jest, ale czegoś płacze i zasypia tylko na rękach. Po odłożeniu do łóżeczka budzi się i znowu krzyczy. Już tak było przez jakiś czas. Potem ładnie sama w łóżeczku zasypiała. Teraz znowu nieprzespane noce. Rano biorę ją do naszego łóżka i zasypia przy cycku :) a ja razem z nią ... i takim sposobem już 3 razy spałam do 12tej!!!

Weź się w garść dziewczyno!!! Nie można tyle spać. Czas ucieka, zbyt mało go mamy, żeby tracić na sen. Tyle rzeczy jest do zrobienia. Tyle rzeczy chciałabyś robić, a więc weź się w garść i nie leniuchuj w łóżku!!!

Kilka dni i nocy Wiki zasypiała w łóżeczku sama :) Oczywiście trwało to dłuuugo, ale w końcu zasypiała. Oczywiście, ja musiałam do niej zaglądać co jakiś czas, podawać smoczka, podnosić bo jeszcze chciało się jej odbić itd. ale ostatecznie po jakiejś godzinie Mała zasypiała :) Ostatnio przez te nieprzespane noce, zamiast cierpliwie czekać aż Ona zaśnie w łóżeczku, biorę ją do naszego łóżka i wiadomo co dalej ... 

Weź się w garść!!! Nie przyzwyczajaj dziecka do spania w łóżku rodziców! Ucz je zasypiać w łóżeczku, samodzielnie! Ona się nauczy i w przyszłości będzie Wam łatwiej, ale to Ty musisz być konsekwentna w swoim postanowieniu. Ty musisz włożyć w to trochę wysiłku. Weź się w garść!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)