świąteczny

Rotator

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Uśnij wreszcie!

Nowy rok zaczął się mało fajnie. 

Dopadła mnie choroba :( boję się czy Mała się nie zarazi ode mnie :( A właściwie boję się, że już jest chora, a ja tego nie widzę. Ja do tej pory nie miałam kataru, ani kaszlu tylko drapało mnie w gardle i coś mi tam "stało",  takich objawów u Wiki nie jestem w stanie zauważyć. Muszę poczekać i wypatrywać kolejnych objawów ewentualnej choroby :( Oby ją to ominęło.

Noc Sylwestrową i dzisiejszą nie spałam z Mężem :( Nasza Kruszynka nie chce spać w łóżeczku, upodobała sobie ręce mamusi, bark tatusia ... każde podłoże, na które się ją odkłada po uspaniu "boli".
Wczoraj przeczytałam, część ebook'a "Uśnij wreszcie! Jak pomóc dziecku zasnąć" dr Eduard Estivill, Sylvia de Bejar.  Z książki wynika, że dziecko powinno nauczyć zasypiać się samo. Noworodek przewinięty, nakarmiony i ni  mający innych powodów do płaczu, powinien zasypiać w łóżeczku ... Nasze Maleństwo na początku zasypiało przy karmieniu i było książkowym przykładem czterogodzinnego rytmu biologicznego. Później coś się popsuło :(
Trzeba spróbować to naprawić.

Od dziś oswajamy się z łóżeczkiem :) Uczymy się zasypiać w nim :) [proszę, chociaż na noc]

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)