świąteczny

Rotator

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Mamo, uważaj!!!

Słyszę dziwny oddech córki. Zaglądam, a czapeczka, którą ubrałam Małej po kąpieli zsunęła się jej na buzię!!! Główka Wiki schowała się w całości w czapce :(. 



Jak sobie pomyślę co mogło się stać, przez moją bezmyślność ...
Powinnam przewidzieć, że czapka może nie tylko się zsunąć z główki, ale również może nasunąć się na główkę. Powinnam, pomyśleć i przesunąć ten supełek tak, żeby czapeczka nie była zbyt głęboka, albo ubrać inną ... 
Dobrze, że nic się nie stało.

1 komentarz :

  1. oj... niestety trzeba przewidywać wiele rzeczy.. na szczęście wszystko dobrze się skończyło, to tylko ostrzeżenie było.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)