świąteczny

Rotator

środa, 21 grudnia 2011

Pierwsza kontrola u lekarza

Dziś byliśmy u lekarza. Wiktoria za 3 dni będzie miała miesiąc. Od wyjścia ze szpitala przytyła 900 gram :) :) :) Jest zdrowa, dobrze się rozwija, wszystko ok.

Nasza Mała jak się urodziła to ważyła 2750g, w dniu w którym opuszczałyśmy szpital jej waga spadła do 2510g, a dziś ważyła 3410g :)

Wiktoria była ogólnie rzecz biorąc grzeczna :) ale, no cóż, strzeliła w panią doktor z kupy i nasikała :) - to za to, że ją obudzono i rozbierano, bez potrzeby ;)

Po badaniu byliśmy u babci. Znowu porównywałam nasze Maleństwo z siostrzeńcem. Karolek urodził się w styczniu, w chwili urodzenia ważył więcej nisz nasza Wiktoria po miesiącu życia :), a teraz to już w ogóle taki duży się wydaje i taki mądry. Są z tego samego roku, a różnica między nimi jest przeogromna. Wiem, że z czasem wszystko się wyrówna :) a więc poczekamy.

Dziś Mąż został w domu, żeby razem iść na kontrolę. Ugotował pyszny obiad :) Wiktoria nocy całej nie przespała, ale za to w dzień jest grzeczna :) Podsumowując dziś jest wspaniale :) jest mi tak dobrze :)

1 komentarz :

  1. a moja córcia, jak się urodziła, ważyła delikatnie ponad 4 kg. :) klocuszek jeden:)

    feeria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)