świąteczny

Rotator

poniedziałek, 22 listopada 2010

Maraton

Niesamowity weekend :)
Już dawno tak nie było :) Istny maraton :) Jak na początku naszej znajomości :) 
Po sobotnim wyjściu na piwo, obudziłam się o 7.10 :) zrobiłam jajecznicę, obejrzeliśmy film, ... a potem 4 razy ... a wieczorem jeszcze raz :) ... i ciągle nienasyceni, sobą nienasyceni ...




"Sex to piękna sprawa, kocham coraz mocniej, Ciebie ciągle w łózku chcę......
Pościel Tobą pachnie ciała ciągle mokre, rozkosz w nocy tuli mnie.
Cmok, cmok, cmoknij mnie abym poczuł usta twe
O tak, tak, tak, tak właśnie tak chciałbym poczuć sexu smak....
Smak, smak, świetny smak to przecież jest dobry znak.
Sen, noc, obok Ty, jednen krótki oczu błysk. Twój szept cichy tak jak księżyca nocą blask.
Pieść, pieść, przytul mnie... noc od tego przecież jest..... Ah, ah
Sex to piękna sprawa, kocham coraz mocniej, Ciebie ciągle w łózku chcę......
Pościel Tobą pachnie ciała ciągle mokre, rozkosz w nocy tuli mnie.
Sex to piękna sprawa, kocham coraz mocniej, Ciebie ciągle w łózku chcę......
Pościel Tobą pachnie ciała ciągle mokre, rozkosz w nocy tuli mnie.

Chodź, chodź do mnie chodź, niech poczuje Twoją moc, tak, tak, chciałbym już w objęciach zostać Twoich ust. Jak cień zostać chcę Twoim najpiękniejszym snem, a więc rękę daj, zamknij oczy i posłuchaj jak: serce bije rytm, jak pod skórą płynie krew"

"Seksu smak" D-BOMB

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)