świąteczny

Rotator

środa, 11 marca 2015

SZYBKI KONKURS

Uwaga! Ogłaszam szybki konkurs. Do wygrania nowiusieńki, pachnący farbą egzemplarz książki 



konkurs trwa od dziś 11.03.2015 - 16.03.2015 do godziny 23:59


ZADANIE KONKURSOWE:
Wymień tytuły 2 książek Mitcha Albom 
(oczywiście poza książką "Pierwszy telefon z nieba")

odpowiedź należy wysłać na maila yllla@interia.pl


Myślę, że zadanie problemu nie sprawi nikomu, szczególnie, że tytuły 2 książek tego autora znajdziecie nawet w recenzji książki, która jest nagrodą w tym konkursie (a recenzja jest TU)



REGULAMIN
  1. Organizatorką konkursu jestem ja Yllla, autorka bloga "Co w głowie piszczy".
  2. Sponsorem nagród jest Wydawnictwo Znak
  3. Konkurs trwa do 16.03.2015 do g. 23:59
  4. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania
  5. Wyniki zostaną ogłoszone najpóźniej  18.03.2015 roku 
  6. Na adres zwycięzcy czekam do 19.03.2015 roku. Jeśli w tym czasie go nie otrzymam to, losuję kolejną osobę.
  7. Nagrodę wysyła Wydawnictwo Znak (na polskie adresy)

9 komentarzy :

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)