świąteczny

Rotator

piątek, 27 lutego 2015

"Kroniki Tempusu. Królowa na wojnie" - zapowiedź Wydawnictwa Dreams


Ilość stron: 320
Oprawa: twarda
Autor: K.A.S Quinn
Tłumaczenie: Anna Rojkowska
ISBN: 978-83-63579-52-4
Format: 145 x 195
Data wydania: Marzec 2015




Premiera: 
20 marca 2015








Dziś post informacyjny, z cyklu zapowiedzi literackie ;) 
Czytaliście książkę "Królowa musi umrzeć"? Jeśli tak, to pewnie zainteresuje Was informacja, że już 20 marca 2015 roku w księgarniach pojawi się druga część Kronik Tempusu. Na stronie Wydawnictwa Dreams znajdziecie jej fragment (TU), a poniżej w skrócie:

W XXI wieku, w Nowym Jorku, w całkiem zwyczajny dzień Katie towarzyszą niecodzienne spotkania. Najpierw ukazuje jej się dziewczyna z długimi rudymi włosami, jakby z innej epoki, potem blady mężczyzna w czarnym cylindrze. Na koniec otrzymuje tajemniczą notatkę, która w zagadkowy sposób wysyła ją w przeszłość… 

Zwykła dziewczyna - niezwykła przygoda w czasie. 
W kolejnej części przygód Kate powraca do XIX-wiecznego Londynu, gdzie panuje królowa Wiktoria, a Anglia stoi na skraju wojny z Rosją. W tle tych wydarzeń szykuje się kluczowa bitwa, która może zmienić losy świata. Czy wezwanie Kate było właściwym posunięciem i przyczyni się do zwycięstwa.

Czas nie jest dobrym sprzymierzeńcem, umyka z każdą chwilą... 

Nie miałam okazji jeszcze przeczytać pierwszego tomu Kronik Tempusu, ale przyznam szczerze, że ta seria wydaje się interesująca. Zaczynam się zastanawiać, czy nie nadrobić zaległości :) Czytaliście książkę "Królowa musi umrzeć"? Polecacie?


3 komentarze :

  1. Nie czytałam, aczkolwiek kojarzę. Jeśli się zdecydujesz, to poczekam na Twój wpis o tych książkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie czytałam, aczkolwiek kojarzę okładkę (nie tytuł) może kiedyś nadrobię zaległość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki wydawnictwa Dreams wyróżniają się starannym opracowaniem i szatą edytorską . Bardzo sympatyczne wydawnictwo, dające gwarancje wartościowych książek .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)