świąteczny

Rotator

czwartek, 10 maja 2012

11 questions tag

Co prawda w poprzedniej zabawie jeszcze nie dostałam ani jednego pytania, więc powinnam zaczekać z kolejną zabawą, ale akurat mam czas więc:

Tym razem zaprosiła mnie Pesymistka



Zasady zabawy:

1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

Pytania zadane przez Pesymistkę:

1. Wakacje - w Polsce czy za granicą?
Nie jest ważne gdzie, lecz z kim :)

2. Książka czy film?
Oj chyba jednak książka :)

3. Ulubiona książka?
Ciężko powiedzieć, ale niech będzie "Marina" Carlos Ruiz Zafón

4. Najpiękniejsze miejsce w Polsce to według Ciebie ...?
Tak naprawdę to zbyt wiele nie zwiedziłam, ale bardzo podoba mi się w górach, te niesamowite widoki :) Nad morzem, to w Rewie mi się podoba najbardziej. Z miast to chyba do tej pory Wrocław najbardziej mi wpadł w oko (oczywiście Toruń bije wszystkie miasta, ale ze względu na to, że jestem z Torunia, to nie wypada mi ... :) )

5. Ulubiona marka lakierów?
Brak - nie maluję paznokci z takim zapałem, żeby stwierdzić, że ta i tylko ta ;)

6. Optymizm czy pesymizm?
Optymizm, choć są takie dni ...

7. Rowerem, czy autem?
Uwielbiam jeździć rowerem, ale ostanio jeżeli już jadę to jednak  samochodem. Właściwie ostatnio najczęściej poruszam się: na piechotę :)

8. Cisza czy gwar?
Ciszaaaa!!!

9. Rywalizacja czy granie do jednej bramki?
Do jednej bramki

10. Ulubione perfumy?
Hmm nie wiem, najpiękniejszy zapach to zapach bzu w maju :)

11. Kupować czy pożyczać?
Zależy co, ale chyba wolę kupować, bo nie trzeba oddawać :)

Do dalszej zabawy zapraszam chętnych :)

A teraz moje pytania:

  1. Wolisz: dawać czy dostawać prezenty?
  2. Kawa czy herbata? 
  3. Pies czy kot?
  4. Lalka czy pistolet? (oczywiście w dzieciństwie ;) )
  5. Morze czy góry?
  6. Róża czy chaber?
  7. Blok czy domek jednorodzinny?
  8. Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
  9. Jesteś: dusza towarzystwa czy domator?
  10. Choleryk czy flegmatyk?
  11. Firmowa metka ważna czy bez znaczenia?

1 komentarz :

  1. Zafon jest najlepszy :) oj z pierwszą odpowiedzią się zupełnie zgadzam - ważne z kim! Marzy mi się wycieczka do Wrocławia... :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)