świąteczny

Rotator

czwartek, 11 października 2012

"Wybrałam życie" Brygida Grysiak

Wybrałam życie - Brygida Grysiak
źródło: lubimyczytać.pl
Niedawno u Pauli usłyszałam o tej książce. Stwierdziłam, że to coś dla mnie. Ostatnio będąc w bibliotece zauważyłam, że książka stoi na półce i czeka na mnie ;) zabrałam do domu. Czytam sobie po troszeczku i łzy wylewam, i rozmyślam: czasem wydaje nam się, że jest tak źle, narzekamy, nie potrafimy cieszyć się tym co mamy, a tymczasem inni przeżywają prawdziwe tragedie :(

Co znaczy zmęczenie, brak czasu dla siebie, ... w porównaniu do sytuacji kiedy kobietę mąż tłucze za wszystko, czy sytuacji kiedy z braku pieniędzy ludzie podejmują decyzje o pozostawieniu dziecka w "oknie życia" ...

Warto czasem sięgnąć po tego typu książkę. Przeczytać. Zastanowić się nad własnym życiem, problemami. I docenić to co się ma. 

Jakby ktoś chciał recenzję to TU jest

5 komentarzy :

  1. Lubię takie książki, muszę się za nią rozejrzeć .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też rozglądnę się za tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasami niektóre książki sprawiają, że zaczynamy więcej rozmyślać i patrzeć na różne sprawy z innej perspektywy, widzieć więcej, doceniać mocniej... i te książki to takie prawdziwe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno po nią sięgnę ;)
    Lubię książki zmuszające do myślenia i zawierające tyle emocji.

    Po tej polecam Ci przeczytać "Skrzywdzona". Choć ostrzegam, że to bardzo mocna książka.

    OdpowiedzUsuń
  5. O niej jeszcze nie słyszałam, ale chętnie bym przeczytała, idealna na taki jesienno-przemyśleniowy czas. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)