świąteczny

Rotator

piątek, 15 lipca 2016

"Moja pierwsza encyklopedia obrazkowa" J. Kallwejt - recenzja - Nasza Księgarnia

Bawimy się: ja, Hania, Gabrysia i Wiki. Dzwonek do drzwi. Idę otworzyć, a dziewczyny pędzą za mną z krzykiem "Kto to? Kto to? A to, pan listonosz. Jak tylko Wiki rozpoznała od razu w krzyk "To dla mnie? Mamo, to dla mnie? I nie było innej możliwości, tylko trzeba było paczkę rozpakować i zabrać się za czytanie :) Po mimo tego, że dzieci były w różnym wieku (kolejno 7 miesięcy, 2,5 roku i 4,5 roku) książka "Moja pierwsza encyklopedia obrazkowa" zajęła każdą z nich - najdłużej najstarszą, najkrócej najmłodszą dziewczynkę :)

moja pierwsza encyklopedia obrazkowa
Sprawdź gdzie kupisz i za ile



"Moja pierwsza encyklopedia obrazkowa" to książka cała kartonowa, w formacie trochę mniejszym od kartki A4. Zawiera ona nieliczne słowa, natomiast jest w niej całe mnóstwo obrazków. Każda kolejna strona zawiera ilustracje dotyczące innego tematu. I tak po kolei, w książce znajdziemy:
  • kształty, kolory, cyfry
  • części ciała i ubrania
  • rodzinę i emocje
  • pokój i jego wyposażenie
  • dom podzielony na pomieszczenia
  • wyposażenie kuchni oraz artykuły spożywcze
  • plac zabaw 
  • pory dnia i pogodę
  • pory roku
  • obrazki związane ze wsią
  • dzikie zwierzęta
  • obrazki związane z przedszkolem
  • obrazki związane z podróżą
  • obrazki związane z miastem
moja pierwsza encyklopedia obrazkowa, cyfry, kształty, kolory

moja pierwsza encyklopedia obrazkowa, rodzina i emocje

moja pierwsza encyklopedia obrazkowa, pogoda, pory dnia

Ilustracje są proste, duże i barwne. Wyglądają tak, jakby ktoś przypadkowo porozrzucał je na stronie, a przy tym jest ich tak wiele, że można się wśród nich zgubić.  Książka "Moja pierwsza encyklopedia obrazkowa" skłania do opowiadania, o tym, co widzimy na danej stronie oraz do szukania konkretnego obrazka, czy też elementów w wybranym kolorze. Można również liczyć osoby, zwierzęta, zabawki ...  ćwiczyć dźwięki wydawane przez zwierzęta, tworzyć historyjki i zagadki, a przy okazji uczyć się. Każda strona książki prowokuje pytania, a odpowiedzi na nie, poszerzają wiedzę dziecka. Od nas rodziców zależy jak wykorzystamy tę książkę, to my mamy dziecko nakierować. Jednocześnie książka świetnie nadaje się również do samodzielnego oglądania przez dziecko. Moja córka, po wieczornym czytaniu, jeśli nadal nie chce spać, ogląda "Moją pierwszą encyklopedię obrazkową" oraz inne książki obrazkowe.
Książka jest pięknie wydana więc polecam, również na prezent. Z pewnością ucieszy obdarowanego :)

moja pierwsza encyklopedia obrazkowa, w przedszkolu

moja pierwsza encyklopedia obrazkowa, w mieście

moja pierwsza encyklopedia obrazkowa, pory roku




Nasza Księgarnia
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 28
Kategoria wiekowa: 0+
Link do książki na stronie wydawcy



Sprawdź cenę książki




Za książkę dziękuję



2 komentarze :

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)