świąteczny

Rotator

wtorek, 29 stycznia 2019

GOSH Eyeliner w pisaku + kredka Kajal 2 w 1

Wraz z nowym rokiem nawiązałam nową współpracę. Co jakiś czas pojawiać się będą na blogu wpisy na temat kosmetyków ze sklepu internetowego  https://www.wizazsklep.pl/ , który być może jest Wam już znany, a jeśli nie, to będzie mi miło, jeśli dzięki mnie odwiedzicie go pierwszy raz.

kosmetyki gosh, gosh giant pro double eye liner, eyeliner i kredka kajal 2 w 1, kosmetyki, czym zrobić perfekcyjną kreską, produkty do  zrobienia smoky eyes, recenzja, test

Gosh Giant Pro Double EyeLiner 2 w 1 Eyeliner w pisaku + kredka Kajal to pierwszy produkt, który otrzymałam ze Sklepu Wizaż do testowania. Przyznam, że na co dzień jeśli maluję się, to używam zwykłej kredki. Tym bardziej ciekawa byłam kredki Kajal i eyelinera  w jednym.

kosmetyki gosh, gosh giant pro double eye liner, eyeliner i kredka kajal 2 w 1, kosmetyki, czym zrobić perfekcyjną kreską, produkty do  zrobienia smoky eyes, recenzja, test

Gosh Giant Pro Double Eye Liner 2 w 1  tak jak z samej nazwy wynika, to połączenie dwóch produktów: kredki Kajal i eyelinera. Kredka Kajal ma kremową konsystencję i bezproblemowo się rozciera. W porównaniu do innych posiadanych przeze mnie zwykłych kredek, wydaje się mniej tłusta i bardziej miękka. Jej aplikacja na linię wodną jest zdecydowanie łatwiejsza i przyjemniejsza, a efekt długotrwały. Natomiast eyeliner w pisaku ma elastyczną końcówkę, pozwalającą na rysowanie precyzyjnych kresek. Jego konsystencja jest dość płynna, jednak nie rozlewa się na powiece i nie zostawia "odbitek". Zasycha szybko, ale nie na tyle, by nie zdążyć poprawić nieprawidłowo namalowanej kreski. Po nałożeniu nawet kilku warstw, nie robi się skorupka i nie roluje. Zarówno kredka jak i eyeliner ma intensywny czarny kolor, lekko połyskujący. Kosmetyk ten nie zawiera parabenów i substancji zapachowych.

Podsumowując, Gosh Giant Pro Double Eye Liner, to produkt:

* o intensywnie czarnym kolorze
* trwały
* kredka bardzo dobrze się aplikuje i rozciera
* eyeliner pozwala na dużą precyzję, szybko wysycha
* kosmetyk nie zawiera parabenów i substancji zapachowych
* cena: 29,99 (cena przed promocją 59,99)


Producent: Gosh
Pojemność: 1,2 g + 2,5 ml
Termin ważności: 9 miesięcy od otwarcia


kosmetyki gosh, gosh giant pro double eye liner, eyeliner i kredka kajal 2 w 1, kosmetyki, czym zrobić perfekcyjną kreską, produkty do  zrobienia smoky eyes, recenzja, testkosmetyki gosh, gosh giant pro double eye liner, eyeliner i kredka kajal 2 w 1, kosmetyki, czym zrobić perfekcyjną kreską, produkty do  zrobienia smoky eyes, recenzja, test

Muszę przyznać, że eyeliner przypadł mi do gustu :) choć jeszcze mi daleko do stworzenia perfekcyjnej "jaskółki" :D Dla osoby robiącej kreskę zwykłą kredką, przejście na eyeliner to trochę tak, jak dla pierwszoklasisty zamiana ołówka na długopis :) Nie mniej ćwiczenie czyni mistrza, także wszystko przede mną. Jak się okazuje zrobienie dobrego zdjęcia oka, też do prostych zadań nie należy :D ale i to przećwiczę.

Co sądzicie o tym produkcie? Jakie są Wasze ulubione eyelinery/kredki i za co je lubicie?

kosmetyki gosh, gosh giant pro double eye liner, eyeliner i kredka kajal 2 w 1, kosmetyki, czym zrobić perfekcyjną kreską, produkty do  zrobienia smoky eyes, recenzja, test
kosmetyki gosh, gosh giant pro double eye liner, eyeliner i kredka kajal 2 w 1, kosmetyki, czym zrobić perfekcyjną kreską, produkty do  zrobienia smoky eyes, recenzja, test
kosmetyki gosh, gosh giant pro double eye liner, eyeliner i kredka kajal 2 w 1, kosmetyki, czym zrobić perfekcyjną kreską, produkty do  zrobienia smoky eyes, recenzja, test

4 komentarze :

  1. Ja nie mam talentu do robienia kresek, więc nie używam tego rodzaju produktów, natomiast moja siostra będzie zachwycona. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja robię kreski, bo nie mam talentu do malowania rzęs i zawsze się gdzieś pobrudzę :D

      Usuń
  2. Nie maluję się na co dzień, więc nie mam w tej kwestii doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)