świąteczny

Rotator

czwartek, 28 maja 2015

"Gdybym był dorosły" - wyniki konkursu

To był najszybszy konkurs jaki organizowałam :) Na zgłoszenie się do niego było niecałe 3 dni :) ale chodziło mi o to, żeby książka możliwie najbliżej Dnia Dziecka dotarła do zwycięzcy (a najlepiej właśnie w ten dzień). 

Dziś z samego rana przyznałam plus pierwszemu zgłoszeniu, ale że wszystkie inne również mi się bardzo podobały, więc zapytałam o zdanie  4 inne osoby. I takim to sposobem zgłoszenie pierwsze dostało 2.5 plusa, zgłoszenie trzecie dostało 1,5 plusa, i zgłoszenie drugie dostało 1 plus.

Tak więc książka "Gdybym był dorosły" E. Janikovszky przy dobrych wiatrach jeszcze dziś zostanie wysłana do autora następujących słów:




"Jak będę dorosłym to chciałbym być naukowcem i wynaleźć taką rzecz dzięki której ludziom będzie żyło się lepiej i to będzie za darmo"

Agnieszka Szkoła-Śnieżek gratuluję i czekam na Twój adres. I przekaż synkowi, że trzymam za niego kciuki, żeby udało mu się zmienić nasz świat na lepszy :) 


3 komentarze :

  1. Gratuluję, świetna odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    I również trzymam kciukasy za tą rzecz, dzięki której będzie żyło się lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. że też przegapiłam tę książkę !!! Pamiętam jak sama taką miałam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)