świąteczny

Rotator

sobota, 25 grudnia 2010

Ja

Brakuje mi pewności siebie. Brakuje jej w każdej czynności, brakuje w rozmowie, ... brakuje w każdym aspekcie życia.

Nawet trudno mi uwierzyć w to, że ryba po japońsku którą zrobiłam, może komuś smakować - z góry "zakładam", że ktoś ją chwali ze zwykłej grzeczności ... Dużo łatwiej byłoby mi uwierzyć słysząc: "dobra, ale mogłabyś następnym razem dodać więcej pieczarek, nie będzie wtedy taka ostra ..." Chociaż pewnie jak usłyszałabym takie słowa to również uznałabym, że jednak niesmaczna ...

Co zrobić żeby się zmienić?

Jak w siebie uwierzyć?


1 komentarz :

  1. cześć:) mam bardzo podobny problem- dużo o tym czytam- tzn o braku pewności siebie... podobno trzeba zmienić swój schemat myśleniowy- tzn trzeba stać się swoim przyjacielem- za każdym razem kiedy dopadają Cię jakieś przykre myli- powiedzieć sobie stop- i pomyśleć np ryba którą zrobiłam była pyszna i wszystkim smakowała i koniec i kropka...!!:) to wymaga dużo cierpliwości i dużo pracy nad sobą- ale działa... wszytko dzieje się w naszych głowach- wszytko zależy od na samych...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)