świąteczny

Rotator

poniedziałek, 21 listopada 2011

Pożegnanie

Pierwszy dzień wolny od pracy, wyspałam się, poleniłam ... byłam w pracy pożegnać się. Domyślałam się, że koleżanki coś przygotowały na tę okazję :) ale nie spodziewałam się tak wielu prezentów :) Dostałam mnóstwo rzeczy, które z pewnością przydadzą się :) 

Posiedziałam z nimi chwilę, pogadałam ... ale jakoś mi tak dziwnie było. Być może przez to, że nie mam pewności co do przyszłości, nie wiem czy jeszcze będziemy miały okazję razem pracować ... A co by nie mówić, dobrze mi się z nimi pracowało. W szczególności mam na myśli te koleżanki, z którymi musiałyśmy wszystko ogarnąć gdy stara ekipa pracownic odeszła. 

Mam nadzieję, że jeszcze do nich dołączę.


Jesień chyba dobiega końca. Co dzień jest coraz bardziej szaro, słońce nie świeci już tak mocno. Drzewa zgubiły prawie wszystkie liście. Zima, w tym roku bardzo powoli, ale jednak zbliża się.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)