świąteczny

Rotator

piątek, 29 października 2010

Życzenia

Jakiś czas temu byliśmy u koleżanki na weselu. Nadeszła godzina w której należało wpisać się do księgi gości. Mi jak zwykle w takich chwilach brakowało ładnych słów, w które mogłabym ubrać życzenia dla nowożeńców - z ratunkiem nadszedł mi Mąż :)

"Życie jest jak ocean. Piękne i burzliwe. Dziś wyruszając we wspólny rejs, sami decydujecie, w którym kierunku popłyniecie. Życzymy Wam aby Wasz statek zbudowany z miłości,  zaufania i partnerstwa był mocny i przetrwał każdy sztorm, a fale zaniosły Was tam gdzie tylko chcecie."

Nasz rejs trwa już prawie 3 miesiące :) 
Oby i nasz statek przetrzymał każdą burzą ... :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)