świąteczny

Rotator

poniedziałek, 16 maja 2011

Inowrocław

W sobotę po południu ja i mój Mąż :) pojechaliśmy do Inowrocławia, na spacer :) Informacje znane mi do tej pory tylko z opowiadań koleżanek potwierdziły się: w Inowrocławiu spacerować można godzinami :) Zieleń, cisza wypełniona śpiewem ptaków, spokój ...


Piękna otaczającej natury, bogatej w różne odcienie zieleni, czerwieni, różu, ... mój aparat (zresztą pewnie żaden aparat) nie jest w stanie uchwycić, ale ... 
Wrzuciłam kilka fotek :)












Gdy już się ściemni i zabłysną światła, jest jeszcze piękniej :) i jeszcze trudniej uchwycić to na zdjęciach.









Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)