świąteczny

Rotator

piątek, 30 sierpnia 2019

Prezenty, które są wartościową i jednocześnie praktyczną pamiątką?

Urodziny, Chrzest, Pierwsza Komunia, Ślub, wszelkiego rodzaju rocznice ... to okazje do wręczenia prezentu. Jakie prezenty kupować, by pozostały one pamiątką na dłużej? By dla obdarowanego bez względu na wiek pozostały czymś cennym?


biżuteria, złote kolczyki, złoto, prezent dla dziewczynki, prezent dla kobiety

W zależności od okazji, wręczamy swoim bliskim różnego rodzaju prezenty. Dzieciom, często kupuje się zabawki i inne na bieżąco potrzebne artykuły, choćby przykładowo rolki, czy hulajnogi. Dorosłym często kupuje się kosmetyki, książki, daje vouchery na zakupy. Są to jednak prezenty, z których się wyrasta, zużywa się je itd. Gdy brakuje nam pomysłu - dajemy pieniądze - te jednak stanowią, krótką radość, bo szybko się rozchodzą i jeszcze szybciej zapomina się o nich. Prezenty powinny być dopasowane do wieku i charakteru odbiorcy. Niemniej są takie, które zawsze się sprawdzą. W przypadku dziewczynek i kobiet, takim prezentem jest zdecydowanie złota biżuteria.

Będąc dzieckiem, bardzo cieszyłam się z pieniędzy :D z zabawek, książek itd. Jednak do teraz, z tych prezentów przetrwała tylko złota biżuteria. I choć nigdy za złotem nie przepadałam i do tej pory nie noszę go zbyt wiele, to jednak się z niego cieszę. Biżuteria stanowi pamiątkę :) Co zerknę na złote kolczyki, przedstawiające liście winogrona, to przypomina mi się, że dostałam je na Pierwszą Komunię od Chrzestnej :) Złoty pierścionek kupili mi rodzice, za pieniądze zebrane jako prezenty na Chrzciny. Każde złote cacko, ma swoją historię i kto wie, może kiedyś odziedziczą je po mnie moje córki i przeglądając biżuterię, będą opowiadać swoim dzieciom "a to po babci Uli". Oczywiście biżuteria to przede wszystkim prezent praktyczny :) każda kobieta się z niej ucieszy, a dziewczynka z utęsknieniem będzie czekała kiedy do niej dorośnie. Pamiętajcie jednak przede wszystkim o tym, że jeśli wręczymy rodzicom dziecka pieniądze na prezent, rozejdą się one w zapomnieniu. Złoto natomiast pozostanie, choćby już nie modne, nadal jednak wartościowe.

Z dziewczynami i kobietami problemu nie ma :) Czy macie jednak pomysł, co mogłoby być takim praktycznym i wartościowym prezentem, który przetrwa lata, dla chłopców i mężczyzn? Wiadomo, że nie kupi się im złotych kolczyków, czy pierścionków :D Sygnety? Zegarki? Jakie macie pomysły?

6 komentarzy :

  1. Złote kolczyki dostałam 9 lat temu i służą mi do tej pory. Złoto jest ponadczasowe i uniwersalne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielbicielką srebra. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :D dostałam je od Chrzestnej na Pierwszą Komunię :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo mi miło, że odwiedziłaś/eś mojego bloga :) jeszcze milej mi będzie jak zostawisz kilka słów komentarza :) Zapraszam do kolejnych odwiedzin :)